blacklebron

İlkokulda, ortaokulda aynı sıraları paylaştık .. Sırlarımızı, dertlerimizi, sevgimizi paylaştık ..
Lisede de kopmadık hiç ...
Sürekli toplandık ..
Hoşbeş ettik ..
Ama Üniversite gelip çattığında hepsi havalara girdi ..
Demek ki hiç tanıyamamışım ..
Sildim onları hepside canımdan öte can'dı ..
Kolay mı silmek ? O kadar basit mi ?
Kolay değil tabii ki hiç bi zaman da olmayacak ..
Ama göze almadan olmuyo bazı şeyler ..
Anlatılamayacak şeyler var ..
Belki de hepimiz için en iyisi bu ...

Siz hiç kimseyi silmediniz mi hayatınızdan söyleyin ? :( Daha fazla üzmeyin :(
18 Responses
  1. Manik Kedi Says:

    Merhaba... Bence aranızdakiler- ne yaşandı bilmiorum ama tahmin ediorum- çok doğal bi süreç.. Sanırım zamana bırakmak en iyisi...Yani bunu hawalara girdi deyip kestirip atmak weya böle tanımlamak biras haksızlık sanırım... Yine de ne yaşadıını sen bilirsin ama kimseyi silme bence derim; ben zamanında yaptım we şu an çok arıorum... Yine de sen bilirsin..

    Hoşçakal
    Sewgiler;Sinem..


  2. Adsız Says:

    Bilmioorum walla bu konularda nedesnse saf olmayı cok sevıoorum ama Bana ahkkı gecen bı tanıdıgımı ben asla silmem Ne olursa olsun kendince haklı bir nedeni vardır diye dusunuorum karsılastıgmızda da slmını esirgemem....


  3. Adsız Says:

    way anasını ben yazmaya basladıgımıda kımse yoktu sen nerden cıktın yaw minik kedi neyse hll olsun...


  4. Huzunbazz Says:

    bence zamana bırak kım sılmek ıstıosa sılsın ama sen sılme sen degerlerını bıl mutlu weya mutsuz gunlerının sora bırak onlar gelsın gıtsın kardesım bıldıgım kuzenım benı 4 sene kardesımden yakın olmasına ragmen bır takım aılewı sorunlardan dolayı sıldı ben hala onun haberı olmadan onu gozlerım yanlıs hareketlerını engellerım ama o bunların farkında deıl we benı gordugunde yolunu deıstırıyor :) ben hala onu bu sekılde dawranmasına ragmen bı gun hatasını anlıycagını umuyorum :)


  5. Adsız Says:

    :) Ziyaretin için teşekkürler. Cvp: Dışarda yoktur da, benim yaptıklarımın içinde ne ararsan var. Heheh.

    Selin.


  6. deniz Says:

    silemem kimseyi hayatımdan defterimden..hep vardır onlar.her an yanımda olmasalar da bilirim..
    ama bazıları vardır olur olmadık seyler cevirir,bilirim,GÜLER GEÇERİM..bu yasa gelmiş onca sey paylaşmışız eger hal ve hareketlerinde bi tuhaflık,eskisini unutma, paylaşımları unutma söz konusuysa yapcak pek bişi yok..


  7. ben gereksiz insanlari hayatimdan eleyince daha mutlu olurum / ve daha verimli olurum / bunu tabii yas ilerledikce tecrube ettim / kucukken hersey tolare ediliyor ama buyudukce '' ulan ne alaka '' diyorsun . sen insanlastikca insanlarda insanca yaninda olsun istiyorsdun / hayat benim icin onemli , ve birine sadece 1 sans veririm ./ arkadaslarimda bunu bilirler / cunku ben karsimdaki dostlarima deger veririm / bunuda belli ederim sozlu / ama tersi olursa , ugrasmam


  8. dilekarasoy Says:

    ben de kısa bi süre önce msn.imden ve telefon deftermden adam sildim hiç acımadı içim. onların arasında da çok samimi olduklarım vardı. ama şimdi az çok kemikleşmiş arkadaşlarım var ve durum itibariyle onları az çok kaybetmeyeceğimi biliyorum en azından öyle mutluyum ama güvendiğin insanların seni bırakıp gitmesi ya da snn onu bırakman çok koyuyo. biliyorum. herkesin başına geliyor ama hiç bişi diemiorm. diemioruz


  9. Adsız Says:

    Unut ne var unutamıck sıl ne var sılemıck ama gecmıste yaptıkların da hıc bı zmn aklına gelmıcek mutlu oldugunuz anlarda vs vs vs ne olursa olsun sen sılme sen unutma unutan unutsun onun ıcın yapılacak bısey yok ama unutta unutta o da bıgun unutulur sende bunu unutma...


  10. irfy Says:

    Silmemek lazım, hep bi kenarda tutmak lazım, arasıra da hatırlamak lazım hatta.

    Ne kadar çok siliyosak o kadar çok hata yapmışız demek, hata yapmamışsak da silgiyi kullanmamak gerek.

    Bunlar geldi içimden şimdi..


  11. İnsan vücudu gibi düşün.. kemikler ve kaslar var seni tutan.. kemikler gerçek dostlar, kaslarsa sadece beraber vakit geçirdiğin arkadaşlar... Gerçek dostlar silmez.. Önce durur, dinler, yanında olur.. Arkadaşların ise ne yaacağı belli olmaz.. Bu ne kadar net çizgiler içinde belirtmek doru deil tabi ama içimden akham kesmek geldi :)

    İlk adımı sen atmadıysan veda etmek için, onların bok yemesidir.. senin bir suçun yok..


  12. eğer gerçekten senin için "can"dan ötelerse ya da sen onlar için bu bir kopuş diildir..elbet hersey yoluna girer.akıl vermek iyi fikir değil belki ama sen yine de sil mdeden önce düşün ..onlar senin geçmişin..seni sen yapan şeyler..

    insan geçmişini bu kadar kolay silebilir mi??

    iyi de olsa,kötü de olsa senin kıymetini bilmeseler de silme derim sana ben! çünkü gün gelir hersey değişir!

    onlar da bi gün hatalarını anlarlar:))


  13. BIZI HABERDAR ETTT
    merak diyorummm bakk :))))


  14. blacklebron Says:

    sadece oluruna bırakayım diyorum çoq fazla kırgınlığım var her açıdan .. kırıldığı zaman kalp onarmak lazım değil mi .. onarmak için de adım atmak gerekir her zaman .. ama bu adımı atacaklarını hiç zannetmiyorum ..
    varsın atmasınlar banane ..
    bundan sonra sadece normal birer arkadaşlar benim için .. ben üzülmüycem artık bıktım çünkü böyle şeyleri kafaya takmaktan ..
    oluruna bıraktım .. üzülmüycem ..


  15. aferim..;) ha şöyle :)


  16. blacklebron Says:

    napiyim ömürcek'im .. üzül üzül nereye kadar .. ):


  17. Beyaz Piyano Says:

    kıymet bilmeyeni sil boşver bende siliyom :))
    hayatımdan kimseyi silmedim ama silersemde iz bırakmam


  18. blacklebron Says:

    SON 1 KEZ ŞANS VERDİM 2 GECE ÖNCE ..
    ÇAĞRI ATTIM HERBİRİNE ..
    SADECE CEVAP VERECEĞİNİ BİLDİĞİM ARKADAŞLARIM CEVAP VERDİ ..
    GERİSİNİ TELEFON KAYITLARINDAN ANILARIMIZA VARINCAYA KADAR ÖMÜR BOYU SİLDİM ..
    BU KADAR KOLAY MI DİCEKSİN ?!?!?
    EVET BU KADAR KOLAY!