blacklebron

İsrail'in yaptığı zulüm yetti artık .. Biz burada sadece sokak köpeklerinden kaçarken orada Filistin halkı bombalardan kaçıyor koşarak .. Aslında pek çoğu kaçmıyor ama verebilecekleri en büyük karşılığın sapanla taş atmak oldugunu da biliyoruz .. Halk çaresizlik içinde .. Evlerine kapanmış sepetlerinde kalan son ekmekleri de bitmesin diye Allah'a dua eder hale gelmişler .. Dışarı çıkmaya korkmak ne demektir hayal edebiliyor musunuz ?
Dışarı çıtıgınızda üstünüze üstünüze gelen bombalardan kaçmak nasıl bir duygudur hayal edebiliyor musunuz ?
Hayal edebiliyorsanız güzel .. Çünkü bunu sadece hayal etmenizi dilerim ..
Gerçeğinden ALLAH bizi korusun..

Resim : Emre ULAŞ(Radikal)
9 Responses
  1. Kayhanoviç Says:

    Bu israili ........

    bak sana bir link vereyimde gör

    http://www.mucadele.com/oku.php?id=59


  2. Adsız Says:

    cok zor...inanamaz gozlerle izliyorum tvdeki haberleri..adamlar butun bu dunyayi bir biligsayar oyunu zannediyorlar olsa gerek...biz de bakakaliyoruz...saka gibi..aci bir saka... :(


  3. g. Says:

    ya var ya aslında bu israili iyice bi adam etmek lazım önüne gelene artistlik yapıyor..sıra bize de gelecek galiba.amerika uşaklarını salıyo teker teker...


  4. OKurken ve izlerken bile tüylerim diken diken..

    Yaşamayı düşünemiyorum:((


  5. deniz Says:

    çok fena diyorum yapcak bişi niçin yok diyorum..içim burkulyor ve susuyorum..


  6. Adsız Says:

    hepsinin TA... komplo abi bunlar bızıde sokacak serefsızler savasa neyse BU VATN ICIN SEVE SEVE once su okulu bıtıreyım ...


  7. U'ur Says:

    esefle kınıyorum........


  8. insanlarin gitgide bir canavara donustuklerini dusunuyorum
    ac canavarlara
    cocuklari oldurucek kadar kana ac


  9. mayksisman Says:

    yazıklar olsun ya;
    bu mudur insanlık !