blacklebron
Her yıl İspanya’nın kuzeyindeki Pamplona kentinde düzenlenen San Fermin Festivali, bu yıl da boğa koşularına sahne oldu. Festivalde sokağa salınan boğaların önünden koşan cesur İspanyollar ve turistler, yara almadan bitişe varmaya çalışıyorlar. Ancak bazıları o kadar da şanslı olamayabiliyor. 6 Temmuz’da başlayan festivalde iki gün içinde, dördü turist altı kişi yaralandı. Fotoğrafta görülen Amerikalı da kızgın boğanın gazabına uğradı ve kötüne kaçan boynus sayesinde yürüyemez hale geldi. Festivallerde 1911’den beri 14 kişi hayatını kaybetti.
-Abicim var mı böyle salaklık ya (: Hangi mantığa sığıyo kocaman boğanın önünde koşmak (: ?-
Sen olsaydın katılırmıydın bu festival denen tek kişi kalmış canavara ??
Neyse artık ne demişler ;
Köte giren boynus açılmaz (:
Şemsiye midi o ya ? (:
5 Responses
  1. ben olsam diye düşündüm, hayır hayır boynuzu yiyen değil, kaçanlardan bir tanesi olsaydım

    Yaniher halde fırsatım olsa olurdum onlardan bir tanesi, düşendim önüne kaçmaya başlardım yani...

    Hem dediğin gibi kööte kaçan boynus açılmas :D :D

    Kaçarsa da canımıs saolsun dicem, can saolmuyo, neyseee :D


  2. abicim ben annamam:D boynuzla işim ne..

    kööte de olsa başka uzvuna da olsa yemek isteyenin varlığını düşünemiorum mantıken:D

    ama bolca yıyen var günlük hayattada dierek nası bı felsefecilik yapıossam ayaküstü..

    aman yaw..gecenin bi körü olmuşş.saçmalıorum..ne boğası ya..ne köötüsü ya..:D hayal mı rüya mı.yarabbbbbbiimm:D


  3. aza Says:

    kesinlikle o şemsiye :)))adım gibi eminim şemsiye :)))


  4. Deadora Says:

    ne boganin önünde kosmak ne boynuz ne baska bise.. ben bu görüntülere bile bakamiyorum hem kosacak halimde yok.. bu aralar tikky durumlarindayim nedense :)


  5. Adsız Says:

    şimdi hocam benım bu pozisyon icin solıcm tek bi yorum var TA 90 helalı hoş olsun resimdeki boynuzu yiyen kardes biraz kaşınmış galiba ne bok arıon onunde anlamadım kı kardesım... bu boganın onunde kosmak butun yıl şans mı getitittirioomus eger oleyse bu adam şanstan dört köşe olmustur butun sene boyunca