blacklebron

Cumartesi gününden beri post bile yazamıyorum .. Arkadaşlarıma bile zaman ayıramıyorum .. Artık kendimi çok yorgun bitkin hissediyorum .. Kendime gelmem lazım .. Kankalarımı -fotoğraftaki gibi- yine sağıma ve soluma alıp gülüp eğlenmek istiyorum ..
Sefa'dan küfür işitmek istiyorum .. Serkan'la converselerimizi giyip heykel turu atmak istiyorum .. Beraber gezip dolaştığımız kahkaha attığımız günleri özlüyorum ..
Sefa'dan özellikle ;
''Eşşolueşeğin damadı'' lafını duymak istiyorum .. çok tatlı sölüyo (: hihi
Beraber oturup sigaralarımızı yakıp 3ü 1 arada içmek istiyorum (:
Eğer çalışıyorsanız veya bir başka şeyle sabahtan akşama kadar meşgulseniz ve buna rağmen hala arkadaşlarınıza vakit ayırabiliyorsanız bunu nasıl başardığınızı öğrenmek istiyorum ..
Not : İşi olmayanlar da tavsiyede bulunurlarsa mutlaka dikkate alınacaktır (:

Tavsiyelerinizi merakla bekliyorum ..
19 Responses
  1. U'ur Says:

    bende o evleri yakın şanslılardanım. Bende 3 tane en yakınından arkadasa sahibim. hergün aksam ne kdr geç çıkarsam çıkayım bi şekilde 5 dk. dahi olsun yüzlerini görürüm çünki bütün stresimi alıyo pis herifler..

    garip bişi ama biz 2 gün birbirimizi görmesek merak ediyoruz, değişik bi bağ oldu, kardes olamazdık ama arkadasda deil, kardes gibi arkadas olabilirdik anca onuda başardık :))

    siz yakın bi yerlere taşının, başka türlü olmaz..


  2. Unknown Says:

    valla yaz geldi Büyük şehirlerde yaşayanlar aynı dertlerden muzdarip.Senin sıkı bi tatile ihtiyacın var:D


  3. Gamzeli Says:

    bu resmi senmi çizdin....


  4. blacklebron Says:

    hayır bu resim tamamiyle samsungD600 telefonun marifeti (:


  5. Günce Says:

    Abuuuu,walla ben de hiç bakamıyorum kimseye bu aralar:( Gerçi arkadaşlarım da burda değiller ama:( Acayip bi tembellik var üstümde bi de,ne olacak böyle bilmiyorum walla:) Burayı takip etmek lazım,öneriler bi işe yara belki;)


  6. dilekarasoy Says:

    vakit ayırmak şöle oluo kendinden çalıosun, uyku yemek ders çalışma vb saatlerinde fln...
    ama arada uzaklaşmalar olsa da gerçek arkadaşların arası bozulmaz bi de ona güvenince vakit ayrılıo..
    en azından ben de öle:)


  7. Zaman ayrımı yapmak zor iş.

    Cidden.

    Walla bak.

    Onun için anı yaşa derim ben ayrım yapma, biraz zor biliyorum ama denemeni tavsiye ederim...


  8. mom Says:

    tavsiyem; benim gibi cocugu olup hicbirseye vakit ayiramayanlari dusunup sukret :P


  9. Manik Kedi Says:

    Aslında bu olay çok zor diildir..Sadece arkadaşlara değil;bi şeylere zaman ayırmak başlı başına bi sorun gibi görünür..Ama hep sölediim bi şey war;istedikten sonra herşeye wakit ayrılır;çünkü bi günde 24 saat war we bu asla küçümsenmemeli.. Bu sadece önceliklerinizle ilgili bi şey..

    p.s: Arkadaşlara zaman ayıramamak çoğu zaman onların hep yanımızda olacağını fazlasıyla bilmekten ileri gelir.. "Ya yarın ararım alınmaz zaten" v.s v.s derken maalesef çoğu zaman erteliyoruz onları... Çünkü bilioruz ki naaparsak yapalım hep yanımızda olacaklar...Zannediyorum ki bu hataya daha az düşersek zaman ayırmakta problem yaşamayız...


  10. 1)bi kere cepten caldirip kapamiycaksin :))bizaat ariycaksin
    2)eve gidip dinlenip cikmiycaksin / mayisirsin kalirsin
    3) bakariz demiyceksin
    4) gelmeyen ... olsunmu diyceksin / gelmek zorunda kalirlar :)))))
    5) ozledim olm sizi , ciklaim bi tek atalim , havamizi bulalim diyceksin :)))


  11. deniz Says:

    gercekten zaman ayırmak istenince bi anlık bile olsa görebiliyorsun arkadasını.evlerin yakın olması buyuk etken(numberimm 10umm öle demişse öledir)


  12. ben de stajlar yüzünden maalesef göremiyorum arkadaşlarımı. ama haftasonları var veya akşam birinin evinde toplanmak gibi güzel buluşlar var. yorgun argın da olsan, evde onlara bi çay (ya da üçü birarada:))demleyip ikram edemeyecek kadar bile yorgun olsan onlar senin canın ciğerin olduktan sonra kendi çaylarını, üçü biraradalarını kendileri alırlar, alınmazlar zaten. bu yüzden arkadaşlık arkadaşlık değil midir ki zaten? :)


  13. Adsız Says:

    olurda bos zaman yakalarsam ılk once cagrı atarım sonra atmalarını beklerım atanların hepsını ararım senın ..m nerdesın sen der o aksam ıcın bı plan yaptıgımı uyarsa kı seve seve uyacaklar onemlı durumlar harıc :)o aksam beklenen gerceklesır bı aksılık olmassa ve ve ve bı camlık altında sogut iceceklerimizle demlenirken zaman nasıl gectıgını anlamıoosun zaten ozellıkle ıcınde bıseylerın kıprasımı varsa bagırmadan da yapamıoosun for exp. sevıoorum ulen


  14. HarbiManyaK Says:

    ben sana anlatıcam zaman ayırma yöntemlerini (:
    bize de uramıyon lan pis herif (:


  15. Manik Kedi Says:

    Merhaba... "Commentlerin efendisi" olarak 89. commentimle karşındayım... SEwgili Blogger arkadaşlar söyleyebileceğim tek şey O'nu canlı canlı gördüm:p O'nun hakkında daha fazla bilgi için bana dönün:p

    Hoşçakal,
    Sewgiler;Sinem...

    p.s: Sewgili Kazım, reklamın iyisi kötüsü olmaz..:p


  16. blacklebron Says:

    sanırım yeterince tavsiye aldım ..
    Kararımı açıklıyorum (:
    Vintage'nin 4.şıkkı bana en uygun olan tavsiye (:
    Ki saten genelde bunu uyguluyorum (:
    Ama sizlere yardımlarınız ve tavsiyeleriniz için tek tek teşekkür ediyorum (:
    sevgiler;blacklebron=buda bana manikkedi'den bulaştı.. sevgiler;blacklebron (:


  17. blues Says:

    vintage tavsiyesi almışsın, ben daha ne diyim bu konuda, yeter de artar bile bu adama ;)

    gelelim asıl konuya

    "uyu canım, belki tatlı rüyalar gerçek olur, çünkü biliyorum, böyle bir aşk asla yaşlanmaz" :)

    [anlayamadığının tercümesi]


  18. blacklebron Says:

    hiiii (: yani diyosun ki ulan eşşeq al sana türkçesi (:

    go to sleep dear, maybe sweet dreams come true....
    'cuz i know,
    a love like this will never grow old!!! = "uyu canım, belki tatlı rüyalar gerçek olur, çünkü biliyorum, böyle bir aşk asla yaşlanmaz" :)

    eywallah (:


  19. blues Says:

    esseks mi
    kim
    nerde
    ne zaman demis
    kim demis
    kime demis :)
    reca ederis gene bekleris :)