blacklebron
Tarih böyle bir saçmalık görmedi. (Yunanistan'ın geçmişinden derlenen bir filmden de ancak bu beklenirdi)
Neymiş efendim 300 tane Sparta'lı, binlerce Pers askerini dar bi geçitte ferfecir ediyormuş!
Bu bizim Malkoçoğlu hikayelerine benziyor. Hatta daha bile beteri.
Yanlış hatırlamıyorsam Beynelmilel'i izlemeye gittiğimde fragmanlarını görmüştüm sinemada ve taa o zaman bu film vizyona girdiğinde gidip izleme kararı almıştım.Frangmanları gerçekten inanılmazdı .. Ses efektleri ve animasyonlarının kalitesi tartışılmaz.
Ama, fakat ve lakin; Nedir bu ? Kimi kandırıyorsunuz ? Pers ordusunu çok abartılı göstererek yapılan yanlışın üzerine birde Spartalılar'ı bir avuç insan haline getirip abartının dozajını artırmak saçmalık değil mi ?
Beğenenler kızmasın ama şunu söylemeden geçmeyeceğim;
Ben, ben oldum olalı hayal mahsulü hiçbir şeyden haz etmedim.
Hayal ürünü filmlere bayılan insanların çoğunun da hayatta başarısız olduklarına şahit oldum. Bu film de o hayal ürünü filmlerden birtanesi ..
Umarım izleyen hayalperestler kendilerini çok fazla kaptırmazlar (:
Ha; film güzel değil miydi?
Güzeldi .. Ama dediğim gibi ses ve görüntü olarak harikaydı. Sadece bu.
Doğruluk payı olduğuna inanmıyorum. Eğer doğruysa yazıklar olsun Persler'e (:
Ayrıca ismini doğru hatırladığımı zannetmemekle beraber Kral Leonidas'ı da takdir ettim ..
Tıpkı bir Türk gibi savaşıyordu .. Tıpkı bir Türk gibi bağımsızlığına düşkündü ve onu kaybetmemek için savaşıyordu.Yunanlı gibi değil !
Herkesi kocaman öpenzi (:
1 Response
  1. Noni Says:

    Aaaa hayal kırıklığına uğradım şimdi, fragmanından sonra görmek istiyordum ben de demek ki Colin Farrell'ın Alexander filmi gibi fosss çıktı bu da :)