blacklebron

Var mıdır İLK ÖPÜCÜK gibisi .. ?
5 Responses
  1. KOKOPELLI Says:

    Benim çok zevk aldığım filmlerden birisi bu!!! Adam Sandler'dan romantizm anlamında haz alacağımı hiç düşünmemiştim. Ama Tabii her zamanki gibi benim favori adamım Rob Schneider'da Adam'ın yanında ve yine koparıyor =)) izlemeyen yoktur herhalde filmi şahsen ben en az 5 kere izlemişimdir.Sonuncuyu geçen ay izlemitim ama canım çektiii..İlk öpücük gibisi var mıı???


    ****Valla bravo neler karıştırmışsan yorum gönderebilmek için 4 tık yaptım :))))


  2. Adsız Says:

    YOKTUR :):):):)


  3. ömrünün sonuna dek öpme isteği uyandıracakh birisi gibi yokhtur esas:)

    bunu bulması zor!


  4. Adsız Says:

    Ay bu film beni fıtık etmişti. Tamam beğendim ama bana gerçekçi gelmedi. Film boyunca "hadi bu sefer hatırla bari noooluurr" diye diye bir hal oldum :) Ayrıca kim bu adamın yaptığı gibi bir şey yapar ki? Galiba ütopik olduğu için bu kadar sevildi bu film. Ben de sevenlerden biriyim tabi ama başıma böyle bir şey gelmeden inanmam :P [Aman gelmesin tabi, o ayrı mesele]


  5. Adsız Says:

    pay valla çok severek izlemiştim :)