blacklebron












11 Responses
  1. g. Says:

    şu ajdar olayını çözerse oy vericem bu adama ben:D ama bu kadar da sallamak olmaz ki


  2. g. Says:

    destekli atmak lazım biraz


  3. benim olayım:uçağa binmeden uçulabilecekh:D

    ben zaten kafası doğuştan güzel birisi olduğum için zıplayarak da yürüorum..uçağa binmeye luzüm yokh:) ben adam uçuruom..

    ---"artık kızlar teklif edecekh":D de neyi_? pis bi mevzu nereye çeksen gelir:D ben bu adama bi teklif edicem veremiycekh:D yani adamı zorla konuşturuolar!!!!!!!

    verin oyunuzu..en azından ajdar kısmını uygular:)


  4. DRNEFES Says:

    ya kazımcım bunlar cok sallama ve salladıkça da cok komşk şeyler olmuşş..
    bence adamın dedikleri dogru ama bunlar çok köklü şeyler bi anda olmaz ama herkese de bi hak vermek lazım die düşünüyorumm..ya tutarsa?


  5. . Says:

    cebe uzan :D adam ışınlanmayı keşfetse fena olmaz hani q:


  6. Beni Dünya kraliçesi yapsa oy vermem bu adama. Nedenini söylemeyeyim şimdi, hakarete girer, blogun kapatılır lebroncum :)

    Dett!!


  7. Adsız Says:

    Aslında bu kadar atıp tutmak da bir kabiliyettir. En azından halkın hayal gücünü geliştiriyor. Kutluyoruz burdan :D


  8. Adsız Says:

    Çok güldüm yahu çok :))


  9. Adsız Says:

    bitmess bu cümleler :)


  10. Serra Says:

    ama cok guLdum ben bunnari okurken, midem agridi Kazim yaa :)

    ~Serra


  11. süpermiş gerçekten.
    Özelliklede Ajdar meselesi.. gitsin ve gelmesin valla. donsun orda.. :))