blacklebron
Din dersinde öğretmen yeni basladiği sinifinda bir ögrenciyi kaldirmis...
Adın ne senin evladim?
Kevser öğretmenim.
Ne güzel isim.. Oku bakalım kevser suresini.
Öğrenci sureyi ezbere okumuş ..
Aferin evladım, agzina saglik.
--
Senin adın ne evladım ?
Fatih öğretmenim.
Çok güzel isim. Oku bakalım Fatiha suresini demiş,
Öğrenci ezbere okumuş.
Aferin evladım, ağzına sağlık..
--
Öğretmen birde bakmış, bir çocuk masanın altına saklanmaya çalışıyor..
Evladım kalk bakayım, adın ne senin demiş,
Adım Yasin öğretmenim,
Ama arkadaşlar bana kısaca Subhaneke derler ((:
5 Responses
  1. Adsız Says:

    bizim sınıfta onur die bi çocuk vardı..her din dersinde inatla bunu kaldırırlardı..bi gün artık canımıza tak dedi:D

    hoca bunun adını söleyince bütün sınıf hep bir ağızdan "sübhaneke!den başka dua bilmio"dedik..

    başka dua okusun die 1 sene boyunca bu çocuğun sadece sübhanekeyi bildiğini tüm okul bilirken bu adamın hala inat edişini anlamayı bırakhmıştım..

    bu hikayede bana trajik ve saçma lise yıllarımı hatırlattı:)

    başka yokh mu_? şarkı istiorum ben!!!!!!!!!!!

    imza:güneş hatun..



  2. Adsız Says:

    Demin okudum ve anneme de okuttum; gecenin bi yarısı kıkır kıkır güldük valla uykudan gözlerimiz kapanmasına rağmen :D Şimdi mutlu bi şekilde uyucam :) Sayende yatmadan önce güzel bir fıkra okunmasının olumlu etkileri olduğunu öğrendim :P


  3. vay be güzelmiş hakkaten.. :D


  4. Zehra Says:

    kısaca süphaneke he :D çok güzeldi lebroncum :))) sabah sabah iyi geldi :) güzel bir hafta sonu dilerim sana :)))