blacklebron

Dünya kadınlar gününde bir çok ülkeden kadının katıldığı Dünya Kadın Örgütü toplanmış. Kararlar alıyorlar. Kadınları kimse ezememez. Herkes eşittir vs. Bundan sonra kendimizi ezdirmeyeceğiz kocalarımızın isteklerini yerine getirmeyecegiz demişler. Sonuçlarını da gelecek sene tekrar toplanıp değerlendirmek üzere kongreyi bitirmişler.

Aradan 1 sene geçmiş. Tekrar toplanmışlar. Sonuçları değerlendiriyorlar.

Önce İtalyan kadın söz almış;

-Eve ilk gittiğimde kocam benden yemek yapmamı istedi, bende bundan sonra yemek yapmayacağımı kendisinin yemek yapması gerektiğini soyledim.

1. gün bişey göremedim,

2. gün kendisine yemek yaptı,

3. gün bana da yemek yaptı o günden beri evde yemeği kocam yapıyor.

-Sıra Alman kadına gelmiş;-İlk gün eve gittim. Kocam benden elbiselerini yıkamamı istedi. Ben de ona bundan sonra temiz elbise giymek istiyorsa kendisinin yıkayacağını soyledim.

1. gün bişey göremedim,

2. gün kendisinin elbiselerini yıkadı,

3. gün benimkileride yıkadı. O günden beri evdeki bütün elbiseleri yıkıyor.

-Sıra bizim Türk kadına gelmiş;-İlk gün eve gittim. Kocam bulaşıkları yıkamamı istedi. Bende ona bundan sonra temiz tabakta yemek yemek istiyorsa bulaşıkları yıkaması gerektiğini söyledim.

1. gün bişey göremedim,

2. gün bişey göremedim,

3. gün gözümün birisi azcık açıldı görmeye başladım.


Ahuahaahaha (:
6 Responses
  1. . Says:

    vah vaah.. biri benim gözümü morartsında bi daha görebilio mu ? :D


  2. Serra Says:

    guLuoruz agLanicak haLimize..

    ~Serra


  3. Adsız Says:

    Komik gibi görünsede, aslında bu bizim erkeklerimizin ayıbı..
    Bu güne böyle bir fıkra hiç hoş olmamış aslında...

    Eccobellanın "sadece size ayna tuttuk" reklamını izlemelerini önereceğim erkeklere..
    Türkiye'de her üç kadından birinin şiddete maruz kaldığını unutmayalım...

    Fıkradan yola çıkarak yazdım bunları.. Sakın ola ki yanlış anlama lütfen.. :)Sözler meclisten dışarıdır..


  4. blacklebron Says:

    yanlış anlama olmaz (:
    nasıl ki bu benim sitemdir ve istediğim herşeyi istediğim gibi yazarım .. yorum yapanın da istediği gibi yapmasına müsade vardır ;)
    tenk yu inceliğin için (:


  5. Adsız Says:

    Bu durumda sorun yok.. :)
    Yazılarını keyifle izlemeye devam.. ;)


  6. Adsız Says:

    Thank you so much! Your Blog is awesome :-) Have a great weekend!