blacklebron



Yakışıklısın karizmatiksin,
Çağla Şikel tostunu yesin ..
Alemde teksin değişilmessin,
Volkan sen bizim KALECİMİZSİN !
Herşeyimiz değilsin !
Sadece ve sadece KALECİMİZSİN !
Hiç bişey Fenerbahçeden ve taraftarından daha üstün değildir !
Herşeyimiz DEĞİL kalecimizsin !
Biz diğer taraftarların verdiği paranın 2-3 katı para verip maça geliyoruz ..
Sen rakip takımın kalecisinden kat ve kat fazla para alıyosun ..
Ama, fakat, ve lakin !
Haddini bilmiyorsun !
Ama öğreneceksin !
Bu taraftar verdiği paranın karşılığını almak isteyecek !
Sende -eğer gururun varsa- saçına jöle süreceğine önce başarılı olacaksın ..
Olacaksın !
Yada GİDECEKSİN !
Bak ne güzel anlatmış Ankara'lı renkdaşlarım ;
100 YILLIK TARİH JÖLE İLE YAZILMADI !!!
2 Responses
  1. Adsız Says:

    Hafta sonu Antalya'ya gittiğimizde o ufak kaza olmasaydı ve moraller bozulmasaydı pazar günü de maça gidecektik ve moralimiz orada bozulacaktı. Maçı LigTv'den izledik ve kafayı yedim, sıkıveresim geldi adamı. Hele ki o AZ maçında ağlayacak kadar oldum... (sinir olmamamk için gitmedim bugun maça, ama kazanmışız nasıl olduysa)
    Deli ediyor bu Volkan denen adam beni! Buna kesin bi çözüm bulunmalı...


  2. Adsız Says:

    Fenerli değilim ama haberlerde jöleli tezahüratı dinleyince çok gülmüştüm :) Keşke o tezahüratı da ekleseydin. Hatta aklımda kalsa ben ekleyim demiştim bloga ama tabii unuttum